Nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego przedsiębiorcy na podstawie art. 15 zzb ustawy COVID-19

Print Drukuj
Od dnia 15 maja 2020r. do dnia 28 maja 2020r. Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach ogłasza nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorcy, małego  i średniego przedsiębiorcy.
Szczegółowe informacje, w tym obowiązujące instrukcje oraz zasady, znaleźć można na stronie internetowej https://psz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/wynagrodzenia.

Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty tj. wniosek wraz z jednym egzemplarzem umowy w przypadku składania w wersji elektronicznej lub dwoma egzemplarzami umowy w przypadku składania w wersji papierowej oraz załącznikami należy składać do Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach:

Wnioski powinny być składane elektronicznie, poprzez portal praca.gov.pl.
W uzasadnionych przypadkach wnioski można składać w wersji papierowej przesyłając tradycyjną pocztą na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach, ul. Najświętszej Marii Panny 2,  39-100 Ropczyce
lub
wrzucając do skrzynki przy wejściu do budynku PUP w Ropczycach, ul. Najświętszej Marii Panny 2,  39-100 Ropczyce.
 
Liczy się data wpływu wniosku do urzędu. Wnioski złożone przed dniem naboru będą rozpatrzone negatywnie.
 
UWAGA

Przy składaniu wniosku w wersji elektronicznej PAMIĘTAJ by do wniosku wypełnianego elektronicznie dołączyć następujące dokumenty:

•   wypełniony kalkulator spadku obrotów kalkulator dofinansowania do wynagrodzenia i składek na ubezpieczenia społeczne) zapisany w pliku z rozszerzeniem xls lub xlsx  załącznik nr 2 do wniosku);
•   wypełnione oświadczenie pracodawcy (załącznik nr 2 do umowy).


Przy składaniu wniosku w wersji papierowej do wypełnionego i podpisanego wniosku dołącz:

•   2  egzemplarze umowy – podpisane przez wnioskodawcę;
•   1 egzemplarz Formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19 (załącznik nr 1 do wniosku).
•    uzupełniony elektronicznie, wydrukowany i podpisany Kalkulator spadku obrotów oraz kalkulator dofinansowania do wynagrodzenia i składek na ubezpieczenia społeczne (załącznik nr 2 do wniosku;
•   oświadczenie (załącznik nr 2 do umowy) –  wypełnione i podpisane przez wnioskodawcę;
•   zestawienie źródeł finansowania umowy (załącznik nr 3 do umowy)
•   klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych  - podpisaną przez wnioskodawcę.


Szczegółowe informacje pod nr telefonu : 17 2229 832
Informacje o publikacji dokumentu